ITIL4 Specialist: Create, Deliver and Support « Atrás
Tipo de edición Edición única (desempregados/as e ocupados/as)
Metodoloxía Virtual
Tipo CURSO
Matrícula Gratuíta
Data inicio 01/12/2025
Data fin 05/12/2025
Certificación oficial Si
Exame ITIL4 Specialist: Create, Deliver and Support
Nº inscritos 50
Datos da edición
  • Período de inscrición : 20/10/2025 - 06/11/2025
  • Proba de selección : 11/11/2025 (16:30)
  • Horario : De luns a venres de 16:30 a 20:30 horas.
  • Número de prazas : 16 (Mínimo 10)
  • Período de docencia : 01/12/2025 - 05/12/2025
  • Criterios de selección :
    • Proba técnica presencial no CNTG en Santiago de Compostela

Este curso cobre as actividades centrais da xestión de servizos e amplía o alcance actual de ITIL para abarcar a creación de servizos. Está especialmente deseñado para profesionais e líderes IT que deseñan produtos e servizos dixitais, e que os entregan e brindan soporte aos niveis acordados; isto inclúe actividades de desenvolvemento, implementación e supervisión.

Obxectivos :
  • Mellorar os procesos existentes.
  • Xestionar eficazmente os equipos de TI.
  • Optimizar fluxos de valor e fluxos de traballo.
  • Aliñar os servizos dixitais coa estratexia comercial.
  • Mellorar a forma en que se desenvolven os servizos.
  • Integrar novas tecnoloxías que incorporen formas de traballo Lean, Agile e DevOps.
  • Prepararche para o exame de certificación ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support.
     
Dirixido a :

Este curso está dirixido a profesionais e líderes IT que deseñan produtos e servizos dixitais.
Para realizar o exame de certificación, é necesario obter, previamente, a certificación ITIL® 4 Foundation.
Para o acceso ao curso terá prioridade o alumnado que esté en posesión da certificación ITIL 4 Foundation.

 

Perfil do docente :

Instrutor acreditado por PeopleCert para a impartición do curso ITIL4 Specialist: Create, Deliver and Support

  • Duración :
    20 horas
  • Metodoloxía :
    Virtual
  • Matrícula :
    Gratuíta
  • Tecnoloxía :
    • ITIL
  • Beneficios :
    • Diploma de asistencia
    • Opción gratuita dun exame de certificación oficial
  • Módulos transversais :
    • Igualdade de 5 horas

Módulo 1. Planificar e construír un fluxo de valor do servizo:
Conceptos e desafíos relacionados co sistema de valor do servizo
Como usar o enfoque “shift left”
Como planificar e xestionar os recursos no sistema de valor do servizo
Uso e valor da tecnoloxía en sistema de valor do servizo

Módulo 2. Crear, entregar e soportar servizos no Service Value System e fluxos de valor:
Fluxo de valor para deseño, desenvolvemento e transición de novos servizos
Prácticas para o fluxo de valor dun novo servizo
Fluxo de valor para soporte a usuario
Prácticas para un fluxo de valor de soporte

Módulo 3. Como crear, entregar e soportar servizos:
Coordinar, priorizar e estruturar as actividades
Comprar ou construír, opcións de aprovisionamento e SIAM