ITIL4 Strategist: Direct, Plan and Improve « Atrás
Tipo de edición Edición única (desempregados/as e ocupados/as)
Metodoloxía Virtual
Tipo CURSO
Matrícula Gratuíta
Data inicio 02/02/2026
Data fin 06/02/2026
Certificación oficial Si
Exame ITIL4 Strategist: Direct, Plan and Improve
Nº inscritos 0
Datos da edición
  • Período de inscrición : 05/01/2026 - 18/01/2026
  • Proba de selección : 20/01/2026 (16:30)
  • Horario : De luns a venres de 16:30 a 20:30 horas.
  • Número de prazas : 16 (Mínimo 10)
  • Período de docencia : 02/02/2026 - 06/02/2026
  • Criterios de selección :
    • Proba técnica presencial no CNTG en Santiago de Compostela

O módulo ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve está deseñado para calquera persoa que necesite aliñar os obxectivos do seu equipo coa estratexia organizacional. Proporciona orientación sobre a integración da mellora continua na cultura organizacional. Axuda coa planificación do traballo, a mellora de produtos e a xestión do cambio.

Obxectivos :
  • Impulsar e xestionar un cambio organizacional efectivo.
  • Fomentar unha cultura de mellora continua.
  • Facilitar a toma de decisións.
  • Apoiar a xestión do cambio.
  • Minimizar a interrupción.
  • Innovar sen deixar de cumprir.
  • Prepararche para o exame de certificación ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan & Improve.
Dirixido a :

O curso está dirixido a profesionais de TI e líderes organizacionais que participan na definición de estratexias, planificación da mellora continua e xestión do cambio dentro dos servizos dixitais.
O perfil ideal inclúe responsables de procesos, xestores/as de servizos, xefes/as de proxecto, consultores/as e directores/as de TI que desexen aliñar os obxectivos estratéxicos da organización coa entrega de valor mediante ITIL® 4.
Tamén é especialmente axeitado para profesionais que xa posúan a certificación ITIL® 4 Foundation e queiran avanzar cara a niveis superiores do marco, adquirindo competencias prácticas para dirixir, planificar e mellorar servizos e fluxos de traballo en contornos áxiles e de alta gobernanza.
Este curso é recomendable para quen lidera ou participa en equipos de mellora continua, oficinas de goberno TI (IT Governance), transformación dixital ou xestión da calidade, e desexa aplicar os principios de dirección, planificación, medición e mellora na práctica diaria da súa organización.

Perfil do docente :

Instrutor acreditado por PeopleCert para a impartición do curso ITIL4 Strategist: Direct, Plan and Improve 

  • Duración :
    20 horas
  • Metodoloxía :
    Virtual
  • Matrícula :
    Gratuíta
  • Tecnoloxía :
    • ITIL
  • Beneficios :
    • Opción gratuita dun exame de certificación oficial
    • Diploma de asistencia
  • Módulos transversais :
    • Igualdade de 5 horas

Módulo 1: Conceptos clave de dirixir, planificar e mellorar
Conceptos clave de dirixir, planificar e mellorar
Diferenzas entre conceptos clave
DPI e os conceptos de valor, resultado, custo e risco

Módulo 2: Ámbito de control e métodos en dirección e planificación
Obxectivos e requisitos en cascada
Definición de políticas, controis e directrices
Establecer a autoridade para a toma de decisións

Módulo 3: O papel do goberno, risco e cumprimento (GRC)
Risco e xestión de risco en DPI
Impacto do goberno sobre DPI

Módulo 4: Mellora continua
Usar o modelo de mellora continua no SVS
Obxectivos, requisitos, saídas e criterios das avaliacións
Métodos de avaliación
Definir e priorizar resultados
Construír, xustificar e defender un caso de negocio
Revisións de mellora e leccións aprendidas
A mellora continua ao SVS

Módulo 5: Comunicación e cambio organizacional (OCM)
Natureza, ámbito e beneficios da xestión de cambio organizacional
Principios e métodos de comunicación e OCM
Interfaces efectivas na cadea de valor do servizo

Módulo 6: Métodos de medición e informes á dirección
Definición de indicadores e métrica para o apoio ao obxectivos

Módulo 7. Dirixir, planificar e mellorar fluxos de valor e prácticas
Diferenzas entre fluxos de valor e prácticas, e o seu impacto en DPI
Métodos e técnicas para dirixir, planificar e mellorar fluxos de valor e prácticas